Apie oro uostą

Palangos oro uostas yra nedidelis Vakarų Lietuvos regioninis oro uostas. Oro uosto infrastruktūra pritaikyta aptarnauti vidutinės ir mažos klasės orlaiviams: BOEING - 737, SAAB-2000, SAAB-340, Dash Q400, CRJ 200, CRJ 900, Jetstream-32, ATR-42, YK-42 ir panašiai. Pradedant nuo 1993 metų keleivių skaičius kasmet augo. Lietuvai tapus ES nare, 2004 m. aptarnautų keleivių skaičius išaugo daugiau nei 60 % lyginant su 2003 metais. Oro uosto teritorijoje dirba virš 200 žmonių.

Reguliarius skrydžius atliekančios oro kompanijos
Šiuo metu reguliarius reisus iš Palangos oro uosto vykdo užsienio aviakompanijos SAS, Norwegian Air Shuttle, airBaltic, RusLine, Belavia, LOT Polish Airlines, Ryanair ir Wizz Air.

Šalys į kurias vykdomi reisai
Iš Palangos oro uosto vykdomi reguliarūs reisai į Kopenhagą (Danija), Oslą (Norvegija), Rygą (Latvija), Londoną (Jungtinė Karalystė), Varšuvą (Lenkija). Aviakompanijų LOT, SAS ir airBaltic jungiamųjų reisų dėka iš Palangos galima nuskristi į daugelį kitų Europos miestų. Vasaros sezono metu vykdomi reguliarūs reisai į Maskvą (Rusija) ir Minską (Baltarusija).

Oro uosto plėtros darbai
Palangos oro uostas yra įtrauktas į Lietuvos nacionalinę transporto plėtros ir Transporto investicijų poreikių įvertinimo (TINA) programas.

Oro uosto veikla reglamentuojama ne tik Lietuvos Respublikos norminais aktais bet ir Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos ICAO (International Civil Aviation Organization) bei Europos civilinės aviacijos konferencijos ECAC (European Civil Aviation Conference) rekomendacijomis ir reikalavimais.

Paslaugų sąrašas

  • Antžeminio aptarnavimo paslaugos
  • Orlaivių aprūpinimas degalais
  • Keleivių maitininimo tiekimas į orlaivius

Dėl papildomos informacijos skambinkite telefonu (8  612) 44442 arba rašykite mums .

Visas Palangos uoste teikiamas paslaugas galite pažiūrėti čia.

• Istorija

1937 metais pradėjo funkcionuoti Palangos oro uostas. Jame mokėsi skraidyti tuometinės Lietuvos karinių oro pajėgų lakūnai.
1939 m. Lietuvoje buvo atidarytas pirmasis reguliarus oro maršrutas Kaunas - Palanga.
1940-1963 metais oro uostu naudojosi Tarybų Sąjungos karinės oro pajėgos. 1963 metais oro uostas tapo civiliniu Tarybų Sąjungos vidaus oro uostu.
1991 metais uostas uostas buvo įregistruotas kaip atskira Valstybės įmones statusą turinti įmonė.
1997 metais oro uostas įstojo į vieną didžiausių tarptautinių aviacijos organizacijų ACI (Airports Council International).
1994-1997 metais rekonstruotas keleivių terminalas. Keleivių ir bagažo aptarnavimas iš esmės pritaikytas tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (ICAO) reikalavimams. Keleivių terminale pradėjo veikti visos tarnybos, būtinos tarptautiniam oro uostui. Dabartiniu metu techninės galimybės leidžia per 1 val. aptarnauti 350 kel.
1994-1995 metais rekonstruotas skrydžių valdymo centras.
1996-1997 metais rekonstruota tūpimo-kilimo tako danga.
1998 metais rekonstruotas orlaivių stovėjimo peronas ir riedėjimo takas.
2006-2007 metais rekonstruotas Palangos oro uosto keleivių terminalas, pritaikant jį Šengeno reikalavimams.
2014 metais įvykdytas Lietuvos oro uostų reorganizavimas, po kurio Tarptautinis Palangos oro uostas tapo VĮ Lietuvos oro uostų Palangos filialu.