Palangos oro uostas ruošiasi svarbiai rekonstrukcijai, kuri vyks 2021 metų rudenį - bus atlikta būtina oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija, taip pat atnaujintas riedėjimo takas bei kitos perono dalys. Rangovo paieška šiems darbams bus paskelbta šią savaitę, planuojama su būsimuoju darbų partneriu sutartį pasirašyti 2021 metų antrąjį ketvirtį. Rekonstrukcijos darbai numatomi pradėti kitų metų rugsėjį – tuo metu oro uosto darbas bus stabdomas pačiam trumpiausiam reikalingam laikotarpiui – 45 dienoms.

Visų oro uostų infrastruktūros tarnavimo laikas yra 10 – 15 metų. Vėliau ją būtina atnaujinti arba rekonstruoti. Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo takas pastarąjį kartą rekonstruotas 2007 metais, o peronas – 1996–1997 metais. 

Pasak Lietuvos oro uostų vykdomosios direktorės Lauros Joffės, šio oro uosto infrastruktūros atnaujinimas yra būtinas, siekiant užtikrinti saugą aerodrome, aplinkosauginius reikalavimus bei išvengti skrydžių ribojimų ateityje, jei tokie darbai nebūtų padaryti.

Anot jos, rekonstrukcijos metu uosto darbas bus stabdomas minimaliam – 45 dienų laikotarpiui, darbų data apims kitų metų rugsėjo-spalio mėnesius ir bus patikslinta pasirašius rangos sutartį. Svarstant apie geriausią laikotarpį darbams atlikti, buvo atsižvelgta tiek į tinkamiausias meteorologines sąlygas tokiems darbams vykdyti, tiek ir į tikėtinai mažiausius keleivių praradimus.

Apie planuojamus darbus oro bendrovės, kurios veikia Palangos oro uoste, jau įspėtos, todėl skrydžiai ir jų tvarkaraščiai bus atitinkamai pritaikyti. Taip pat informuoti ir verslo partneriai, veikiantys oro uoste, regiono savivaldybės, susijusios institucijos.

„Atlikus rekonstrukciją numatytu laiku, tikimės, mažesnio keleivių skaičiaus praradimo negu tai darytume vėlesniais metais. Nepamirškime, jog 2019 metais Palangos oro uostas buvo sparčiausiai augęs šalies oro uostas, taip pat lenkęs net daugelio Europos oro uostų vidurkius, todėl turime mąstyti apie ateitį ir sudaryti sąlygas tolesnei pajūrio oro uosto plėtrai, kuri be tinkamos infrastruktūros neįmanoma“, - sako L. Joffė.  

Primenama, kad inžinerinių konsultacijų bendrovė „Sweco Lietuva“ jau anksčiau atliko Palangos oro uosto rekonstrukcijos pasirengimo darbus: infrastruktūros situacijos vertinimą, tyrinėjimus, statinių gyvavimo trukmės vertinimą, parengė priešprojektinius siūlymus, techninius projektus.

Apie Palangos oro uostą 

Palangos oro uostas priklauso Lietuvos oro uostų tinklui, valdančiam trejus oro vartus Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2019 metus Palangos oro uoste keliavo 338 tūkst. keleivių arba 7 proc. daugiau 2018 metais, skrydžių skaičius šiame oro uoste per 2019 metus buvo 5167 arba net 12 proc. daugiau nei 2018 metais.
 

Paskutinė atnaujinimo data: 2020 09 14 d. 07:54

Susijusios naujienos

Lietuvos oro uostai: partnerių apyvartos lenkia prieš pandemiją buvusį laikotarpį
Plačiau
Lietuvos oro uostų finansiniai rezultatai: praėjusiais metais suvaldyti pandemijos finansiniai iššūkiai, augimas 2022-aisiais ir planuojamas pelnas 2023 metais
Plačiau
Keliaujantiems lėktuvais – dar mažiau ribojimų: atsisakoma rekomendacijos dėvėti apsaugines veido kaukes oro uostuose ir orlaivių viduje
Plačiau
Balandžio mėnesio Lietuvos oro uostų statistika: Kauno oro uostas jau lenkia prieš pandeminį laikotarpį
Plačiau
Atgal
X